کسب درآمد از گرین هورس

بیاید تا به شما نشان دهم که راه رسیدن به پول دار شدن چگونه است

کسب درآمد از گرین هورس

بیاید تا به شما نشان دهم که راه رسیدن به پول دار شدن چگونه است

کسب درآمد مادام العمر ماهیانه از سایت 

معرفی شرکت: شرکت امریکایی Green Horse یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در دنیاست. یکی از روشهای تبلیغاتی آن، Network Marketing یا بازاریابی شبکه ای می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر مطالب زیرو دنبال کنید.

عملکرد شرکت: طبق سیاستهای اتخاذ شده توسط گرین هورس برنامه ای تحت عنوان TickerBar کاربران را بسوی دیدن تبلیغات هدایت می کند. این تبلیغات بصورت ارسال ایمیل از طرف گرین هورس نیز میباشد. کاربران هم این شرکت را به دیگران معرفی می کنند. در نتیجه کمپانی های بزرگی مثل eBay ,Microsoft, IBMو ... به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. توجه داشته باشید که ما هیچگونه جنس و کالایی نمیخریم.
درآمد شرکت:
 وقتی که شما عضو گرین هورس می شوید این شرکت تعدادی لینک از طریق برنامه تیکربار و ایمیل به شما می دهد. حالا خواه شما نگاه کنید یا نه، کلیک کنید یا نه، گرین هورس پول خود را از کمپانی مربوطه به ازای تبلیغات می گیرد. اما به شما پورسانت نمی دهد! چون این شرکت به ازای بازاریابی (معرفی به دیگران و زیرمجموعه گیری) پورسانت می دهد. پس با یک حساب سرانگشتی می توان پی برد که این شرکت چه سود کلانی میکند. در ادامه به نحوه ی پورسانت دادن گرین هورس خواهیم پرداخت.
سقف پورسانت: یعنی بالاترین پورسانت شرکت، که معادل ۱۰۰ هزار دلار یا 300میلیون تومان در ماه می باشد. توجه کنید که اگر شما به کمترین پورسانتی هم برسید شما آن را ماهیانه دریافت می کنید. پس اینجا روشن می شود که چرا ما میگوییم شما استخدام می شوید.
Payoutحداقل: یعنی کمترین مقدار پورسانتی که شما باید گرفته باشید تا بتوانید درخواست چک کنید. که برای امریکاییان 60$ و برای سایرین 90$ می باشد.

طریقه ثبت نام :
درابتدا به آدرس زیر بروید تا وارد سایت شوید:

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=357340953


خب حالا که کلیک کردید و صفحه ی زیر باز شد در صفحه باز شده باید اطلاعات خواسته شده را به انگلیسی بنویسید در ضمن باید کل مشخصاتتان را کامل بنویسید . فرم ثبت نام را باید همانند پایین کامل کنید

در این قسمت آدرس ایمیلتان را وارد کنید.


در این قسمت نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید


تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید

جنسیت خود را مشخص کنید


 همچنین قسمت های زیر که مربوط به داشتن کارت اعتباری و کشور و موافق بودن با قوانین سایت می باشد را به صورت زیر کامل کنید.


 بر روی لینک زیر کلیک نماید تا به مرحله ی بعد بروید.


 در این قسمت پسورد ورودی خود را مشخص کنید


 دوبار پسورد خود را تکرار کنید.



نحوی صحیح نوشتن آدرس به لاتین به طریق زیر است.

پلاک = no (پلاک 17 = no17)

واحد = Unit

طبقه = Floor

ساختمان = Bldg

کوچه = Alley

خیابان = St

خیابان بزرگ = Ave

بلوار = Blvd

میدان = Sq

چهارراه = Cross

بعد از = After / قبل از = Before

شرقی = East / غربی = West / شمالی = North / جنوبی = South

جاده = Rd

 به مثال زیر دقت کنید.

مثال 1: بزرگراه همت ، خیابان انقلاب(اصلی) ، میدان آزادی ، خیابان کارگرجنوبی(اصلی) ، خیابان مرتضی نژاد (فرعی) ، بلوارنوری ، کوچه یاس 15 ، پلاک 81

معادل مثال 1:

 No 81, Yas15 Alley, Noori Blvd, Mortezanejad St, South Kargar Av, Azadi Sq, Enghelab Av, Hemmat Highway


مثال 2: تهرانپارس- خیابان حجر بن عدی- بعد از چهار راه تیر انداز- خیابان 160 غربی- پلاک 12 – واحد5

معادل مثال 2: 

Unit 5, No 12, West 160 St, after Tirandaz Cross, Hojr ebne oday Ave, Tehran Pars


  بعد از تکمیل ثبت نام خود وارد صفحه کاربری تان می شود که به شکل زیر است و شما در این صفحه هم می توانید میزان درآمدتان و هم تعداد افراد زیرمجموعه تان را در سطوح 1 تا 6 را مشاهده نمایید.همچنیین در پایین صفحه یک URL به شما اختصاص داده می شود که می توانید با URL  شخصی خودتان و انتقال موارد بالا به افراد مد نظرتان  شروع به ساختن  زیر مجموعه نمایید.





بعد از ثبت نام :

بعد ثبت نام شما باید برنامه مخصوص این سایت را دانلود کنید برای این کار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان باید در سمت چپ صفحه روی گزینه Download Ticker Bar کلیک کنید بعد از دانلود برنامه باید آن را نیز نصب کنید که خود برنامه نصب یا Install به صورت خودکار بعد از دانلود جلوی شما ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید ونصب آن فقط ۱0 ثانیه طول می کشد .

نکته مهم:

طبق سیاست سایت این برنامه حتما باید روی کامپیوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اینترنت بایدحتما آن را اجرا کنیدحتما بعدازاینکه به اینترنت وصل شدید اول برنامه ticker bar را اجرا کنید اگر شما برنامه را دانلود و نصب و هنگام استفاده از اینترنت اجرا نکنید سودی به شما تعلق نمی گیرد این مساله را به افرادی که عضو می کنید بگویید همچنین آنها نیز باید این مساله را به کسانی که عضو می کنند نیز بگویند شما باید هنگامی که وارد اینترنت می شوید این برنامه را نیز اجرا کنید تا به عنوان عضو فعال شناخته شوید البته فقط کافی است که این برنامه را اجرا کنید و دیگر لازم نیست روی آن کلیک کنید و کار دیگری انجام دهید.



حالا برای عضو گیری تمام تلاش خود را صرف نمایید

کار دیگر تمام شده است شما می توانید هر کس را که خواستید عضو و زیرمجموعه خود قرار دهیدالبته توجه داشته باشید از هر کامپیوتر فقط یک نفر می تواند عضو شود و در صورتی که شما در یک کامپیوتر بخوانید دوبار عضو شوید اکانت شما با تمام پول هایی که به دست اورده اید از بین می رود اگر می شد من می آمدم و 1000 بار از طریق خودم عضو می شدم باید توجه کنید که این سایت به نرم افزارهایی پیشرفته مجهز است که اگر شما بخواهید بیش از یک بار عضو شوید مچ شما را می گیرد .......

حالا وقتی وارد صفحه یا همان اکانتتان می شوید با بعضی گزینه ها در سمت چپ روبه رو می شوید که شما را با این گزینه ها آشنا می کنم:

account information : شامل اطلاعات حساب شخصی شمادر گرین هورس است .

faqدر این قسمت پاسخ سوالاتی که اکثرا پرسیده می شود قرار داده شده است.

download TickerBar™ : لینک دانلود برنامه TickerBarمخصوص اکانت شما

user information:  شامل اطلاعات شخصی شماست شما با کلیک بر روی این گزینه وارد اطلاعات شخصی خودتان می شوید و اگر خواستید آنها تصحیح کنید .

Delete Account  : این گزینه باعث حذف شدن اکانت شما می شود! به شما توصیه می کنم که هیچ وقت روی این گزینه کلیک نکنید چون در صورت حذف شدن اکانت شما تمام پولهایی راکه به دست آورده بودید نیز از بین می رود .

logout : زمان خارج از صفحه مخصوص خود تان باید حتما روی این گزینه کلیک نمایید.

یک سوال مهم که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چگونه زیر مجموعه به دست آوریم؟

برای این کار یک لینک دعوت به شما داده اند که در بالا به ان اشاره کرده ام ؛برای راهنمایی باید به شما بگویم که این لینک در پایین صفحه مخصوص شما قرار دارد که در بالای آن نوشته شده:

 your automatic referral url is

لینک شما برای دعوت افراد

و لینک شما در زیر این جمله قرار دارد که تقریبا شبیه لینک من است هر کس که روی لینک شما کلیک کرده و ثبت نام کند در ردیف اول زیر گروهایتان قرار می گیرد و هرکس که روی لینک زیر گروهایتان کلیک کند و ثبت نام کند در ردیف دوم زیر گروهایتان قرار می گیرد و این روند ادامه دارد تا شش مرحله . 

یک امتیاز : برای هر ساعت آن لاین بودن زیر مجموعه های شما یک سنت به شما هم میرسد.

نکته بسیار مهم که کار شما را راحت می کند : 

شما می توانید برای خودتان یک وب لاگ یا همان سایت به طور رایگان درست کنید که من در ادامه به آنها اشاره می کنم شما با درست کردن وب لاگ یا همان سایت می توانید لینک دعوت تان را در وب لاگ تان قرار دهید برای این کار کل مطالب وب لاگ من را کپی کنید و به جای لینک من لینک خودتان را در وب لاگ تان قرار دهید و به هر کسی که می رسید آدرس وب لاگتان را به او بدهید تا با خواندن مطالب وبلاگ تان اقدام به عضو شدن از طریق لینک شما بکنند البته حتما باید به دوستانتان بگویید که فقط از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا به عضویت درآیند چون برای عضویت در این سایت حتما باید از طریق لینک دعوت کسی عضو شد که این یکی از سیاست های سایت greenhorse است شما برای درست کردن وب لاگ می توانید به سایت های زیر که کاملا فارسی هستند مراجعه کنید : 

www.blogfa.com

www.blogsky.com

www.mihanblog.com

www.persianblog.com

 

نکته مهم :

1- اگر می خواهید در هنگام چت کردن به تبلیغ بپردازید که بسیار هم موثر می باشد در روم های ایرانی استفاده کنید: از جمله ( با عضویت رایگان در این سایت به صورت ماهیانه حقوق دریافت کنید) . اگر می خوانید در روم های خارجی به تبلیغ بپردازید که خیلی هم موثر است می توانید از جمله زیر استفاده کنید و همراه جمله تان لینک دعوتتان (Referral URL ) را هم همراه سازید:

Join This Group For Free   And Recieve a Monthly salary ...

 ازاین جملات هم می توانید استفاده کنید:

earn money in green horse

No need to be "Actively" surfing

No need to"Click" banners
No limit to how many hours

Just build your downline and watch for checks in your mailbox!!!

و بهتر است در روم های تایلند و سنگاپور و هند(india) به تبلیغ بپردازید ولینک دعوتتان را هم به آنها بدهید . نکته مهم دیگر این است که شما باید بسیار فعال باشید و به کسانی که می خواهند عضو شوند کمک کنید و هر گونه راهنمایی را از آنها دریغ نکنید . همچنین باید در این کار پشتکار داشته باشید و صبر تا به نتیجه نهایی یعنی درآمد بالا دست پیدا کنید و مطمئن و امیدوار باشید که موفق خواهید شد.

۲- همچنین می توانید وبلاگی همانند وبلاگ من درست کنید و مطالب من را کپی کنید و به جای لینک دعوت من لینک دعوت خودتان را در آن قرار دهید البته در بالا چند سایت رایگان برای درست کردن وب لاگ آورده شده است .  

3-شما می توانید با کمک به اعضای گروهتان تعداد اعضای زیر مجموعه خود و در نهایت اعضای سایت را بالا ببرید. شروع این کار با حداقل 10 نفر می باشدسپس به آن 10 نفر کمک می کنید که چگونه 10 نفر خود را به این کار معرفی کنند. این کار به همین صورت ادامه پیدا می کند.و مجموعه شما به صورتتصاعدی و باینری به رشد خود ادامه خواهد داد.هر چه تعداد افراد در Level های شما بیشتر باشد شما به سود بیشتری خواهید رسید.

4-سعی کنید از کافی نت عضو نشوید اگر فرد دیگری از آن کافی نت عضو شود اکانت شما باطل میشود .

خوب به نکات زیر توجه کنید : 

چکی که از طرف سایت (greenhorse) برای شما می آید را می توانید در بانک ملی یا بانک رفاه نقد کنید البته برای نقد کردن احتیاج به داشتن حساب ارزی ندارید که این خود یک مزیت خیلی بزرگ است البته بانک مبلغ 4 دلار (معادل 3600تومان) را برای کارمزد بر می دارد که زیاد هم مهم نیستاین سایت حتما پول شما را می پردازد و اصلا سایت کلاه برداری نیست چون سایت Greenhorse یکی از سایت های ثروتمند و مورد اعتماد دنیا است و دولت های خارجی نیز از آن حمایت می کنند پس این گونه خیالات را از سرتان بیرون کنید و به جمع کردن زیر مجموعه بپردازید.

یک نکته بسیار مهم دیگر : هیچ وقت در یک کامپیوتر بیش از یک بار ثبت نام نکنید چون این سایت به نرم افزار های فوق پیشرفته مجهز است و وقتی شما در سایت ثبت نام می کنید مشخصات دستگاه شما و IP شما در سایت ثبت می شود، در صورتی که دوباره بخواهید از کامپیوتر خود برای ثبت نام استفاده کنید،نه تنها به شما اجازه این کار داده نمی شود بلکهID شما باطل شده و به هیچ عنوان نمی توانید در سایت ثبت نام کنید.در صورتی که شما بیش از یک بار ثبت نام کنید اکانت شما با همه پول هایتان باطل می شود .سعی کنید از کافی نت عضو نشوید چون اگر فرد دیگری از آن کافی نت عضو شود اکا نت شما باطل میشود. تا حد امکان ازکامپیوتر شخصی خود برای اینکار استفاده کنید و برای زیرمجموعه های خود هم از کامپیوتر خود آنها استفاده کنید.البته به آنها هم این موضوع را گوشزد کنید ، چون اگر اکانت آنها باطل شود،زیرمجموعه شما هم از بین خواهد رفت. در نظر بگیرید که هر کس می توانست بیشتر از یک بار از یک کامپیوتر برای ثبت نام استفاده کند شخص می توانست چندین بار از یک کامپیوتر انجام دهد تا زمانی که به درآمد برسد.

شما باید برنامه tickerbar مربوط به خودتان را حتما دانلود ونصب کرده باشید و هنگام استفاده از اینترنت آن را اجرا کنید چون اگر برنامه را نصب نکنید و هنگام استفاده از اینترنت آن را اجرا نکنید هیچ سودی به شما تعلق نمی گیرد ، (برای اجراکردن آن فقط کافی است روی ایکون آن دبل کلیک کنیدو برای نصب برنامه Ticker Bar ابتدا باید به اینترنت وصل شوید و بعد انرا نصب کنید.)

نکته: به دلیل شلوغی سرور ممکنه نتونید این نرم افزار رو به سادگی دانلود کنید. توجه داشته باشید که حجم دقیق این نرم افزار در حدود  6۲۱ KB هست.

سوال) برنامه TickerBar رو کامپیوترم اجرا نمیشه. چرا؟

     جواب: اولین دلیلش دانلود ناقص این نرم افزاره. حجم دقیق این نرم افزار باید  621  (747/532)  کیلوبایت باشه. در غیر اینصورت دوباره دانلود کنید.دلیل دومش اینه که این نرم افزار از پشت پراکسی داخل شبکه های ادارات قابل اجرا نیست.

اکثر دوستان فکر می کنند چون عضویت رایگان است پس حتما کلاه برداری است ولی باید به شما بگویم که این طور نیست و سرمایه اصلی شما در این کار وقت شما است بله وقت شما حکم طلا را دارد پس قدر وقت گرانبهایتان را بدانید .

شرکت گرین هورس یک کمپانی عظیم و ثروت مند است که در آمد آن میلیون ها دلار در روز است و این را مدیون اعضای خود است . 

نظرات  (۸)

۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۱ hamidreza aliyarimaleki
سلام--چکها چطور به دستمون میرسه؟؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیر
شما وقتی که حساب کاربریتان بیش از 90 دلار شد می توانید درخواست چک نمایید و این چک ها طی 10 تا 15 روز به آدرس های که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید ارسال خواهد شد.
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۹ حسن یعقوبیان احمر
سلام 
آیا سایت های دیگری هم هستند که همانند این سایت کار کنند؟
پاسخ:
بله.چند تا سایت دیگه هم هست که اگر یکی دو روز دیگه سربزنید اطلاعات کامل شو براتون میذارم
آیا سایت های ایرانی هم این کاررو انجام میدهند؟
پاسخ:
بله وجود داره تا تاریخ 1394/07/04 اطلاعات کامل تری رو نسبت به این سایت ها در اختیارتون قرار میدم.
آیا واقعا شما حال حقوق ماهیانه دریافت میکنید یعنی مطمئن شدید که کلاهبرداری نیس که من هم ثبت نام کنم؟؟؟
سلام.دوست عزیز من به این کار خیلی علاقه مند شدم منتهی چنتا سوال دارم مثلا شما خودت واقعا چکی دریافت کردی لطفا جواب منرو بدید

salam duste aziz.2 ta soal daram.
یکی اینکه مثه بعضی سیستمها میشه از لینک خودم مثلا لایه های بعدی رو هم پر کنم. به عبارت بهتر مثلا وقتی 10 نفر من از لینک من عضو شدن میشه دوباره از همون لینک رفرال خودم عضو بگیرم و اونا بشن زیز مجموعه زیر مجموعه هام و اینجوری خودم لایه های بعدیمو پر کنم؟؟؟؟
سوال 2 اینه که میشه از تبلتم برا اینکار استفاده کنم؟؟؟
لطفا به ایمیلم بفرستید
باتشکر
سلام داداش.شما خودت چک دریافت کردی؟اگه دریافت کردی میشه عکسشو بذاری؟
http:// tickers.info/join_now.ghc?r=362170392

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
[url=http://buxads.com/?ref=hmpy3000][img]http://buxads.com/images/banners/bux468_60.jpg[/img][/url]